Daca cainele te accepta in camera, esti binevenit!

d1

Doar cine are un caine poate intelege ce inseamna sa-ti imparti viata cu o fiinta atat de nobila, afectuoasa, loiala, curajoasa.

Locuiesc intr-un apartament si mi se pare absolut firesc ca si cainele meu sa locuiasca cu mine.

Vacantele, insa, implica intotdeauna probleme.

Cum sa plec undeva fara prietenul meu?

De ce as vrea sa stau intr-un hotel, unde prietenul meu nu are acces?

Daca e sa aleg sa-mi cheltui banii intr-un loc in care pot fi cu cainele meu si unul care nu-l accepta, chiar daca acesta din urma e mai ieftin si mai bun, categoric il prefer pe primul.

Din pacate prejudecatile traditionale inca intuneca mintea „afaceristilor” romani si prefera, adeseori, sa piarda, decat sa faca concesii.

O povestioara comerciala din USA ne arata cum gandeste un hotelier care-si cunoaste interesele:

Un mic hotel american primi urmatoarea scrisoare din partea cuiva care intentiona sa-si petreaca vacanta in acel loc:

„Mi-ar placea foarte mult sa-mi aduc si cainele.E bine-crescut si foarte curat. Sunteti atat de amabil sa-i permiteti sa stea cu mine in camera?”

La care hotelierul ii raspunde:

„Conduc acest hotel de multi ani. In tot acest timp n-am vazut nici un caine care sa fure prosoape, lenjerii, vesela sau tablourile de pe pereti.

N-a fost niciodata nevoie sa dau afara un caine in toiul noptii pentru ca era beat si ii deranja pe ceilalti.

Si n-am urmarit niciodata un caine care sa fuga fara sa plateasca.

Da, bineinteles, cainele dvs. e binevenit in hotelul meu.

Si in cazul in care cainele este de acord sa stea cu dvs. in camera, sunteti si dvs. binevenit.”

Scrie un comentariu

Din categoria Povestiri

Lasă un comentariu